2010. augusztus 28., szombat

Toszkána kendő készen :)


Nem tudom, hogy olvassa-e valaki ezt a bejegyzést, hiszen ma van az első országos blogtalálkozó, és bizonyára sok bloggerina ott tölti a napot. Mi meg súrolunk, rakodunk, lassan beköltözök az új varrószobámba. :) Hangulatos volt a tetőtérben is, de most meg világosabb lesz, nagyobb helyem lesz a szabásra.
Szóval, nagyon sokat kínlódtam a Toszkána kendővel, és egyszercsak elegem lett az örökös bontásból. Vettem egy olyan fonalat, ami szöszöl, nem bontható, és elkezdtem azzal kötni. Logikus: ha nem ment a bonthatóból, majd megy a bonthatlanból. :) És ment. :)
Igaz, a melír elnyomja a mintát, pedig egész jól sikerültek, de máris imádom ezt a kendőt, megtartom magamnak.
Több, mint 10 dkg. Elfin fonalat használtam el hozzá. Picivel több csak: az utolsó sor, a lezáró horgolás majdnem felét kellett pótolni, de szerencsére volt itthon kis egyszínű fonalam ugyanebből a márkából, úgyhogy végülis nem feltűnő a pótlás.
Jobban szeretem a természetes fonalakat, de azért ez is finom, meleg...
Legszívesebben megkötném még vagy 20 színben. :)




Posted by Picasa

15 megjegyzés:

Anna írta...

Húha de szép! Olvasunk ám, határon túlról is...

Monika írta...

Én itt vagyok...:)Már kendőt is horgolsz? gyönyörű lett és tetszik hozzá a szöveg.:)
Jaj,a PIF ajándék nagyon nyomja a lelkiismeretemet, nagyon igyekezni fogok.Ma végre hazamegyünk, bár a bal kezem megsérült, remélem hamar meggyógyul és akkor alkothatok.

HEra írta...

gyönyörű lett, jól áll neki a melír!

Monika írta...

Lemaradtam az átrendezésetekről.....Majd megmutizod a varrószobádat? Én is berendezem végre úgy,ahogy kitaláltam, de egy szekrényt el kell tolni, nem tudom kapható lesz-e rá a Férfiember.Eredetileg én terveztem odébbtolni, csak a kezem...:(

Bea írta...

Anna, köszi. Jól esik, hogy a határon túl is olvasnak. :)
Mammka: már én sem egyedül tologatom a bútorokat. Vigyázz magadra és várd meg, míg meggyógyul a kezed.
A kendőt kötöttem, de nagyon bizsereg már a kezem a horgolásra is.
Csarab: köszi. :) Láttam nálad egy klassz bolerot, de sajnos korlátozva van a netünk egy adminsztrációs hiba miatt- ez a kommunikáció "csúcsa" ... - szóval, majd még meg szeretném nézni, ha be tudom hívni a blogodat.

Ildifolt írta...

Ez a kendő, ez nagyon szép. Mostantól én is vágyom egy ilyenre, úgyhogy meg is fogom kötni.
Nagyon illik ez a szín hozzá.
Itt vagyok én is, olvaslak, csak közben paradicsomot főzök, meg lecsót rakok el.

HEra írta...

Szia!
Ha nem tudsz netezni, akkor írd le milyen mailbe, s küldök fotót...azt sztem megkapod

Silerika írta...

Nagyon klassz lett! Akkor ő volt az, amit neked is pótolnod kellett a végén! Csak megoldottad a problémát,jöhet a következő kendőcske! :o)))

T REKA írta...

TÖKÉLETES REMEKMŰ!!!
GRATULÁLOK!!!

Bea írta...

Réka, köszi, de azért vannak benne hibák. Na meg a tervező és a tanítómester nagy szerepet játszott a dolog sikerességében. De tény, hogy kellett hozzá az én kitartásom is. :)
Erika: igen, ez volt az. :)

KicsiKató írta...

Szerintem melírosból is klassz lett. Végeredményben mi volt, ami miatt nyűglődtél a mintával?

Bea írta...

Kató: szerintem a saját hülyeségem miatt. Vagy nehezen tanulok. :P
De fejlődöm, csak azt még nem tudom megmutatni, mert ajándék lesz. Az egy olyan kendő, amit az eddig tanultak segítségével magam kreálok.

Beus írta...

Kedves Bea!
Nagyon szép lett a kendő (és ez a szín gyönyörű...), gratulálok.
Nyár eleje óta olvasom a blogodat (ez az egyetlen amit olvasok), és csodálom a szebbnél szebb dolgokat, amiket készítettél. Ja és azt is, hogy van időd minderre.
Szervusz: Darabosné Maczkó Beáta

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
Tényleg nagyon klassz lett :) én most tartok a horgolós szélénél s megakadtam.
Tudnál segíteni?
Köszönöm!

Bea írta...

Évi: miben tudfok segíteni? Szívesen, ha tudok. :)

Grün und elegant auf DaWanda
Mini_logo

Entdeckt auf DaWanda

Von: granatalma

Grün und elegant

DaWanda Shop-Widget
Related Posts with Thumbnails

Followers

Labels

ablakképek (1) adventi (1) ajándék (15) alkotás (1) angyalkák (5) anyagok (3) anyukám (3) applikáció (3) apróságok (13) asztalterítő (1) babajáték (2) barátság (4) barna (2) bartell (1) basanadrág (2) blúz (1) címke (1) csak úgy (10) csere-bere (1) csíksomlyó (1) dekoráció (3) díszítés (1) dühöngés (4) édesség (1) egérke (1) egész ruha (6) egészségünk (10) ékszer (2) ékszerek (5) eladó (1) eladó textilek (2) elköltöztem (1) élmények (1) emlékek (1) emlékezés (1) érdekességek (2) erdélyi kirándulás (4) események (13) esküvő (2) eszközök (2) etsy (2) éves terv (1) ezmegaz (1) fali tároló (1) faliképek (4) faliszőnyeg (5) fárasztó (1) festés (2) figurák (1) film (4) fogyókúra (1) foltvarrás (139) fonalak (1) fotók (2) függöny (3) függőségek (1) gerinctorna (2) gondolatok (26) gyerekdolog (15) gyerekeknek (5) gyerekrajz (2) gyerekruha (1) gyöngyök (3) gyümölcskenyér (1) házi áldás (4) helyipénzek (1) hétköznapok (1) hímzés (1) hitelek (1) hittan (4) horgolás (13) humor (10) húsvét (4) húsvéti (1) illusztráció (1) indiai anyagok (2) influenza (1) internet (1) japán táska (8) játék (21) jelképek (6) kacagva angolul (1) kalandok (3) kámzsa (1) karácsonyi (26) kék (1) kék ruha (2) kelta technika (1) kert (2) kiállítás (6) kifesthető (3) Kipécézve (1) kirándulás (7) kitűzők (3) könyv (1) környezet- és varróbarát bevásárlótáska (3) környezetbarát megoldás (1) kötés (33) közérdekű (3) kreatív (4) kutya (1) lakberendezes (1) lakberendezés (2) macska (4) macskaszemes (1) mandala (3) maradék felhasználása (1) mesés blog (1) mikulás (1) motívumok (6) munkafolyamat (17) narancsos (2) német (3) népművészet (9) neszeszerek (13) női dolgok (1) női felső (1) nyári (1) nyárias (1) nyelvtanulás (2) nyereményjáték (1) okos válasz- szép ajándék (1) online oktatás (1) online tanterem (1) otthon (3) ötletek (7) P.I.F. (1) pályázat (1) papírmunka (3) parna (1) párna (8) párnák (16) pasis anyagok (3) patchwork (1) pénztárcák (3) pénzügyek (5) perzsa minta (2) PPO (1) procionos festés (3) rajz (6) receptek (21) régiség (2) rendezvény (1) rendezvények (1) retro (1) romantikus (1) rózsa (1) rózsás (1) rózsaszín (1) ruha (3) ruhadíszítés (4) sablon (4) sapka (2) selyemfestes (3) selyemfestés (25) selyemkendő (3) shabby chick (1) sorsolás (1) sport (2) stílus tanácsadás (1) sütemény (1) szabad gépi tűzés (17) szabadkaros tűzés (5) szabás-varrás (2) számláló (1) szecesszió (1) szeminol-technika (1) szerelem (1) színezhető (1) szív (1) szökőkút (1) szüret (1) szütyő (1) takaró (11) tartók (6) táska (78) táska foltvarrás (2) táskák (59) tavaszi (3) tavaszi dekoráció (1) tél (3) templom (1) tények (1) tervek 2009 -re (1) testtáska (2) textilfestés (3) textilművészet (1) történet (13) tulipános (1) tunika (1) új honlap (1) újrahasznosítás (2) usb-re csatlakoztatható pohármelegítő (1) ügyek-bajok (4) vállon átvetős (2) varrás (9) vásár (7) védekezés az influenza ellen (5) vicces (53) vidám (1) virág motívumok (2) virágok (2) virágos (2) viselet (2) webkamera (1) zöldes (1)