2010. november 6., szombat

Lehet, hogy unjátok?


Csak nem akartatok megbántani és azért nem írtatok? Én mindenesetre nagyon rákaptam ezekre a bökögetésekre. Csak a beérkező megrendelések miatt hagytam abba, átmenetileg... Mert ugyanis a karácsonyi anyagok előkeresése közben előkerültek a színes dekorfilceim is, úgyhogy bővülni fog a színskála. :) Előbb-utóbb formailag is bővülni fog a paletta, csak ez nekem annyira teszik, mert egy sugárzó napra hasonlít, és az ilyenkor jót tesz a léleknek. :)
Közben pedig nagy örömöt okoztam magamnak: beíratkoztam Jenka stílusiskolájába, egyelőre szerkesztő-modellező szakképzésre.
Köszönet az info-ért a foltvarrós topiknak. Szóval jövő pénteken Székesfehérvárra megyek. :)



Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon szépek. :)))

Monika írta...

Csak nem? Mi lesz Fehérváron? Néha olvasom a topikot, de nem bukkantam bele ilyen hírbe.....

Ildifolt írta...

Nagyon szépeket bökögetsz !

Frivolina írta...

Szépek ezek a medálok, nem csodálom, hogy szereted csinálni:) A képzéshez gratulálok, az ilyesmi nagy lökést ad a terveknek és az ember tele lesz új inspirációkkal, nem beszélve az ilyenkor kialakuló ismeretségekről:)

Bea írta...

Hát, köszönöm, most hogy kierőszakoltam belőletek. ;)
mammka: kattints rá a Jenka névre. Nem topikos dolog, csak ott olvastam róla. Meglátogathatnál. :)Még be is íratkozhatnál, ám!
Compot: köszi. :)
Frivolina: igen, ez volt a másik döntő érv: 5 éve jártam utoljára suliba, már hiányzott. :O

Monika írta...

Megtaláltam.Odajár a menyem is,mint kiderült.Ő hétköznap délelőtt jár.Varrótudományát fejleszti még jobbra,mert amúgyis eszméletlen ügyes.
Te mire jársz,melyik részlegre?.)
Ha jössz pénteken,csörgess meg,jó?
Dolgozom,de van ebédidőm.

Bea írta...

Kedves Mónika, szívesen megcsörgetlek. :)19-én pénteken, jövő héten. (Elnéztem a heteket)
Én most szerkesztő-modellező szakra jelentkeztem, mert éppen az indult. De érdekel a divattervezés is, és a varrás is...

Grün und elegant auf DaWanda
Mini_logo

Entdeckt auf DaWanda

Von: granatalma

Grün und elegant

DaWanda Shop-Widget
Related Posts with Thumbnails

Followers

Labels

ablakképek (1) adventi (1) ajándék (15) alkotás (1) angyalkák (5) anyagok (3) anyukám (3) applikáció (3) apróságok (13) asztalterítő (1) babajáték (2) barátság (4) barna (2) bartell (1) basanadrág (2) blúz (1) címke (1) csak úgy (10) csere-bere (1) csíksomlyó (1) dekoráció (3) díszítés (1) dühöngés (4) édesség (1) egérke (1) egész ruha (6) egészségünk (10) ékszer (2) ékszerek (5) eladó (1) eladó textilek (2) elköltöztem (1) élmények (1) emlékek (1) emlékezés (1) érdekességek (2) erdélyi kirándulás (4) események (13) esküvő (2) eszközök (2) etsy (2) éves terv (1) ezmegaz (1) fali tároló (1) faliképek (4) faliszőnyeg (5) fárasztó (1) festés (2) figurák (1) film (4) fogyókúra (1) foltvarrás (139) fonalak (1) fotók (2) függöny (3) függőségek (1) gerinctorna (2) gondolatok (26) gyerekdolog (15) gyerekeknek (5) gyerekrajz (2) gyerekruha (1) gyöngyök (3) gyümölcskenyér (1) házi áldás (4) helyipénzek (1) hétköznapok (1) hímzés (1) hitelek (1) hittan (4) horgolás (13) humor (10) húsvét (4) húsvéti (1) illusztráció (1) indiai anyagok (2) influenza (1) internet (1) japán táska (8) játék (21) jelképek (6) kacagva angolul (1) kalandok (3) kámzsa (1) karácsonyi (26) kék (1) kék ruha (2) kelta technika (1) kert (2) kiállítás (6) kifesthető (3) Kipécézve (1) kirándulás (7) kitűzők (3) könyv (1) környezet- és varróbarát bevásárlótáska (3) környezetbarát megoldás (1) kötés (33) közérdekű (3) kreatív (4) kutya (1) lakberendezes (1) lakberendezés (2) macska (4) macskaszemes (1) mandala (3) maradék felhasználása (1) mesés blog (1) mikulás (1) motívumok (6) munkafolyamat (17) narancsos (2) német (3) népművészet (9) neszeszerek (13) női dolgok (1) női felső (1) nyári (1) nyárias (1) nyelvtanulás (2) nyereményjáték (1) okos válasz- szép ajándék (1) online oktatás (1) online tanterem (1) otthon (3) ötletek (7) P.I.F. (1) pályázat (1) papírmunka (3) parna (1) párna (8) párnák (16) pasis anyagok (3) patchwork (1) pénztárcák (3) pénzügyek (5) perzsa minta (2) PPO (1) procionos festés (3) rajz (6) receptek (21) régiség (2) rendezvény (1) rendezvények (1) retro (1) romantikus (1) rózsa (1) rózsás (1) rózsaszín (1) ruha (3) ruhadíszítés (4) sablon (4) sapka (2) selyemfestes (3) selyemfestés (25) selyemkendő (3) shabby chick (1) sorsolás (1) sport (2) stílus tanácsadás (1) sütemény (1) szabad gépi tűzés (17) szabadkaros tűzés (5) szabás-varrás (2) számláló (1) szecesszió (1) szeminol-technika (1) szerelem (1) színezhető (1) szív (1) szökőkút (1) szüret (1) szütyő (1) takaró (11) tartók (6) táska (78) táska foltvarrás (2) táskák (59) tavaszi (3) tavaszi dekoráció (1) tél (3) templom (1) tények (1) tervek 2009 -re (1) testtáska (2) textilfestés (3) textilművészet (1) történet (13) tulipános (1) tunika (1) új honlap (1) újrahasznosítás (2) usb-re csatlakoztatható pohármelegítő (1) ügyek-bajok (4) vállon átvetős (2) varrás (9) vásár (7) védekezés az influenza ellen (5) vicces (53) vidám (1) virág motívumok (2) virágok (2) virágos (2) viselet (2) webkamera (1) zöldes (1)