2012. július 16., hétfő

Most már aztán dühöngök

Nem voltam túl jó lelkiállapotban, amikor Anyukám utolsó napjait élte a kórházban. Igazából totál el voltam keseredve, csak igyekeztem nem tudomást venni róla, mert a hétköznapokat is menedzselni kell: vinni a cég ügyeit, figyelni a számlákat, csekkeket, jelentkezőket tanfolyamra... Tuti nem voltam magamnál akkor sem, de minimum nem voltam "résen" amikor felhívott egy adatgyűjtő cég, akinek a képviselője azt mondta, hogy tavaly már regisztráltam náluk és megújítom-e a megjelenésünket? Nem kutattam az emlékeimben, igent mondtam, kifizettem, befizettem... Rá pár napra megint jelentkezett egy cég hasonló ajánlattal, csak olcsóbban. Úgy voltam vele, hogy pár ezer (10ezer) Ft, egy fene, de aztán már több ne legyen.
Akartam is befizetni a megbeszélt összeget és utaláskor szemet szúrt a két számlaszám 50 % -os egyezése. Az első négy szám azonos; ez a bankot azonosítja minden esetben. És még egyezik az utolsó 8 számjegy. Ez az én ismereteim szerint az ügyfél azonosító, de állítólag nem minden bank azonosítja így az ügyfeleket.
Mindenesetre, mivelhogy közben hunyt el szegény Anyukám, nem volt időm ezt a dolgot lelevelezni velük- nem írtam nekik semmit, nem fizettem semmit. Nem is emlékszem rá, hogy beszéltem volna velük telefonon aztán. De csak felhívtak, hogy nem érkezett be a pénz, és küldtek egy másik számlát, nagyobb összegről.
Közben megnéztük a honlapjukat, amin az ügyfeleket reklámozzák: hát nem voltunk elragadtatva. Úgy is mondhatnám, hogy: nem ügyfélbarát a honlap megjelenése- nem részletezem, hogy miért, mert nem szeretnék nekik reklámot csinálni. A Page Rank-jük 3-as. A miénk 4-es. Miért is fizessek akkor? Amikor a hölggyel beszéltem telefonon, az egy dolog, hogy kétszer kellett elmondanom, hogy mi a problémám, még azon felül olyan mondatok hangzottak el , hogy "Mindenki fizetett már"
és olyanok is: "Aki nem fizetett, azzal a bíróságon találkozunk." Most akkor hogy is van ez?
Tudnotok kell, hogy ha szóban köttök szerződést, az is érvényes, ha! előtte egy automata jelzi, hogy "A beszélgetést az Ön érdekében telefonon rögzítjük." Vagy ehhez hasonló. Na, hát itt semmi nem volt, sőt, amikor megkértem őket, hogy küldjék vissza nekem az általam elküldött e-maileket, hogy megnézzem, mégis mit írtam nekik, ez volt a válasz: Sajnos új kolléga nő van, és ma volt először és az összes e-mailt kitörölte. Nem is nagyon lehetett, mert nem írtam nekik semmit!
Még azt is mondta a hölgy, hogy "Ezt a számlát nem lehet sztornózni." Khm... miért is nem ? A könyvelőm máshogy tudja...
Fogtam magam, beszkenneltem a számlájukat és írtam nekik egy e-mailt. Leírtam benne, hogy nem kötök velük szerződést, meg is indokoltam, és beleírtam azt is, hogy aláírás nélkül küldöm vissza a szerződést(díjbekérő). Megkértem őket, hogy ezután ne keressenek telefonon, mert azt nem lehet nyomon követni, nálam legalább majd meglesznek az e-mailek, ha írok.
Szerintetek miért van az, hogy azóta sem kaptam e-mailt, viszont telefonon 4-szer is kerestek?
(Ma elhatároztam, hogy bárki felhív telefonon és el akar nekem adni valamit, jó esetben megkérem, hogy írjon mailt, rossz esetben nemet mondok. Attól függ, milyen kedvem van. )

7 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Elöször fogadd őszinte részvétem. Múltkor nem nyilt ki a hozzászólás rész (az én gépem hibája!)
Ami ezt a telefonos ügyet illetti én is csak az e-mail-os ügyintézésnek vagyok hive. Hidd el biróságra nem fognak menni, hiszen semmit se tudnak bizonyitani. Neked kell magad védeni mindig irásban!

Bea írta...

Köszönöm, kedves Komórka. :)Nehéz a szívem még gyakran ...
Egyébként a könyvelőm azt mondta, hogy az ilyen szerződések akkor lépnek életbe, amikor fizet az ember. Tehát nincs mire erősködniük. Ráadásul hogy várhatják el, hogy a honlap megtekintése előtt biztos igent mondjon egy felelős ember?
Hű, nem is ragozom, megyek pincét takarítani, az hasznosabb.

Monika írta...

Drága Bea!Őszinte részvétem,teljes szívemből együttérzek veled.....Még sokáig lesz nehéz a szíved, csak néha hosszabb idő lesz köztük....
Én már nem is veszem fel az ismeretlen számokat....Belefáradtam a magyarázkodásokba és az udvarias lekoptatásokba.DE ilyen megterhelt lelkiállapotban nem csodálom,hogy nem tudtál figyelni.

Ildifolt írta...

Fogadd őszinte részvétem.
Én egy oktatási céggel jártam hasonlóan, ugyanilyen időszakban, mondtam, hogy abban az időben távozott el az édesanyám, mire ő közölte, hogy attól még az ügyeimre odafigyelhetnék. Na, ez kiverte a biztosítékot, úgyhogy nem is fizettem semmit. Azóta, ha valamilyen ügynökgyanús telefonom van, rögtön közlöm, nem veszünk semmit, írjon e-mailt. Persze nem kérdezi meg a címet.

Kaccat írta...

Őszinte részvétem.
Nagyon kell figyelni, mit mond az ember, de a legjobb módszer, hogy azt mondjuk nekik, hogy kérem küldje át e-mail-en, hogy át tudjam nézni. Nos, ilyenkor udvariasan elköszönnek, és nem kérik az e-mail címet...
Mivel díjbekérőt küldtek, még semmit nem vettél igénybe, ha nem fizetsz, de nem is vettél igénybe semmit, akkor úgysem mehetnek bíróságra, mert elhajtják őket.
Minket ma olyan dumával hívtak fel, hogy az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium átalakult, és az ügyvezetővel akarnak egyeztetni, mert korábban megjelentünk náluk a cégnyilvántartásba... mondtam, hogy küldje át e-mailen, elköszönt...
(volt is valami balhé, hogy mostanában ez a divat, hogy ilyen hivatalos nevű Kft-k alakulnak, mindenki csak az elejére figyel, és bedől nekik. Az más kérdés, hogy nem értem, hogy jegyezhetnek be ilyen nevű cégeket? )

Bea írta...

Köszönöm, lányok, hogy írtatok.
Van egy ismerősünk a rendőrségnél, azt mondta, hogy fel kéne jelentenem őket, mert sok más emberrel/céggel is megcsinálják ezt...
A telefont meg fel kell vennem, mert azon fogadom a tanfolyamra jelentkezőket.

Bea írta...

Általában én is azt szoktam mondani, hogy küldje át e-mailen, de nem voltam jó passzban. Meg az a duma, hogy tavaly már regisztráltam náluk...

Grün und elegant auf DaWanda
Mini_logo

Entdeckt auf DaWanda

Von: granatalma

Grün und elegant

DaWanda Shop-Widget
Related Posts with Thumbnails

Followers

Labels

ablakképek (1) adventi (1) ajándék (15) alkotás (1) angyalkák (5) anyagok (3) anyukám (3) applikáció (3) apróságok (13) asztalterítő (1) babajáték (2) barátság (4) barna (2) bartell (1) basanadrág (2) blúz (1) címke (1) csak úgy (10) csere-bere (1) csíksomlyó (1) dekoráció (3) díszítés (1) dühöngés (4) édesség (1) egérke (1) egész ruha (6) egészségünk (10) ékszer (2) ékszerek (5) eladó (1) eladó textilek (2) elköltöztem (1) élmények (1) emlékek (1) emlékezés (1) érdekességek (2) erdélyi kirándulás (4) események (13) esküvő (2) eszközök (2) etsy (2) éves terv (1) ezmegaz (1) fali tároló (1) faliképek (4) faliszőnyeg (5) fárasztó (1) festés (2) figurák (1) film (4) fogyókúra (1) foltvarrás (139) fonalak (1) fotók (2) függöny (3) függőségek (1) gerinctorna (2) gondolatok (26) gyerekdolog (15) gyerekeknek (5) gyerekrajz (2) gyerekruha (1) gyöngyök (3) gyümölcskenyér (1) házi áldás (4) helyipénzek (1) hétköznapok (1) hímzés (1) hitelek (1) hittan (4) horgolás (13) humor (10) húsvét (4) húsvéti (1) illusztráció (1) indiai anyagok (2) influenza (1) internet (1) japán táska (8) játék (21) jelképek (6) kacagva angolul (1) kalandok (3) kámzsa (1) karácsonyi (26) kék (1) kék ruha (2) kelta technika (1) kert (2) kiállítás (6) kifesthető (3) Kipécézve (1) kirándulás (7) kitűzők (3) könyv (1) környezet- és varróbarát bevásárlótáska (3) környezetbarát megoldás (1) kötés (33) közérdekű (3) kreatív (4) kutya (1) lakberendezes (1) lakberendezés (2) macska (4) macskaszemes (1) mandala (3) maradék felhasználása (1) mesés blog (1) mikulás (1) motívumok (6) munkafolyamat (17) narancsos (2) német (3) népművészet (9) neszeszerek (13) női dolgok (1) női felső (1) nyári (1) nyárias (1) nyelvtanulás (2) nyereményjáték (1) okos válasz- szép ajándék (1) online oktatás (1) online tanterem (1) otthon (3) ötletek (7) P.I.F. (1) pályázat (1) papírmunka (3) parna (1) párna (8) párnák (16) pasis anyagok (3) patchwork (1) pénztárcák (3) pénzügyek (5) perzsa minta (2) PPO (1) procionos festés (3) rajz (6) receptek (21) régiség (2) rendezvény (1) rendezvények (1) retro (1) romantikus (1) rózsa (1) rózsás (1) rózsaszín (1) ruha (3) ruhadíszítés (4) sablon (4) sapka (2) selyemfestes (3) selyemfestés (25) selyemkendő (3) shabby chick (1) sorsolás (1) sport (2) stílus tanácsadás (1) sütemény (1) szabad gépi tűzés (17) szabadkaros tűzés (5) szabás-varrás (2) számláló (1) szecesszió (1) szeminol-technika (1) szerelem (1) színezhető (1) szív (1) szökőkút (1) szüret (1) szütyő (1) takaró (11) tartók (6) táska (78) táska foltvarrás (2) táskák (59) tavaszi (3) tavaszi dekoráció (1) tél (3) templom (1) tények (1) tervek 2009 -re (1) testtáska (2) textilfestés (3) textilművészet (1) történet (13) tulipános (1) tunika (1) új honlap (1) újrahasznosítás (2) usb-re csatlakoztatható pohármelegítő (1) ügyek-bajok (4) vállon átvetős (2) varrás (9) vásár (7) védekezés az influenza ellen (5) vicces (53) vidám (1) virág motívumok (2) virágok (2) virágos (2) viselet (2) webkamera (1) zöldes (1)