2009. június 25., csütörtök

Az én kis kuckóm

Mielőtt bemutatnám a varróskuckómat, még eleget kéne tennem ZsuKa kérésének, hogy áruljak el 7 lényegtelen dolgot magamról. Ehhez viszont ellentmondásba kell keverednem magammal, ugyanis az egyik előző bejegyzésemben azt íratm, hogy mindent lényegesnek tartok magammal kapcsolatban. :o)
Van azonban néhány ötletem, pl.:
1. Nem lényeges, hogy éjjel van- ha jár az agyam, akkor jár. Pl., hogy miből mit fogok készíteni.
2. Nem lényeges, hogy nappal van, ha elfáradok, és nagyon dobog a szívem, lepihenek.
3. Nem lényeges, hogy a szabászatomat most helyeztem át- máris rumli kezd lenni.
4. Nem lényeges, hogy a kutyák gazdái biztosítanak az állatka szelídségéről- én csak annak a kutyának hiszek, aki/amelyik szép szóval ezt elmagyarázza nekem.
5. Nem lényeges, hogy süt a nap- most éppen szakad az eső is még mellette.
6. Nem lényeges, hogy elmúltam 40, néha még mindig 20 -nak érzem magam.
7. Nem lényeges, hogy hogy nem vagyok még 60, néha 100-nak érzem magam.

Hát ennyit erről. :)

Szóval, az idén törődünk a házunkkal is. Kis festés, kis radiátorszelep-csere, költözés ide-oda- jó sok idő elmegy vele. Itt már volt egyszer a tanulós, majd varrós részem- most újra itt van. Tavaly még az elkészült holmikat tartottam itt.


Ez így nagyjából rendben van...


.. és ezt szeretném eltüntetni. :)


Ebből táskát terveztem varrni, de annyira tetszik ebben az állapotában, hogy egy ideig csak nézegetni fogom. Ezeket az anyagokat egyébként májusban festettük, Polyák Ildivel. Mondjuk, Ildi nem volt elragadtatva a barnáimtól, de nekem tetszik. :o)



Ezt pedig varrtam. :o)
Csak úgy, hogy a varrás és a népművészet kedvéért. :o)

Erre a zöld anyagra már nagyon vágyik az ollóm, hogy táska legyen belőle. :o)
Csak rakodás közben találtam olyan textileket, olyan párosításokat, amik eddig nem jutottak eszembe, na meg "nekiestem" a kék anyagokat tartalmazó ládikámnak...





Nem sokára felteszem őket a Meskára- ha esetleg érdekel valakit...

2 megjegyzés:

zazálea írta...

Beusom, a kuckód nagyon jó és mondd, mindig rend van? Mert nekem annak tűnik, még azzal a másik sarokkal sem tudsz überelni engem. :o(
A színek nekem tetszenek, ezt már ott is mondtam! És most megerősítem.

Zsukkata írta...

Szépeket varrtál, vidámak, jó színek, egyedi formák, ügyi vagy :o)))!

Grün und elegant auf DaWanda
Mini_logo

Entdeckt auf DaWanda

Von: granatalma

Grün und elegant

DaWanda Shop-Widget
Related Posts with Thumbnails

Followers

Labels

ablakképek (1) adventi (1) ajándék (15) alkotás (1) angyalkák (5) anyagok (3) anyukám (3) applikáció (3) apróságok (13) asztalterítő (1) babajáték (2) barátság (4) barna (2) bartell (1) basanadrág (2) blúz (1) címke (1) csak úgy (10) csere-bere (1) csíksomlyó (1) dekoráció (3) díszítés (1) dühöngés (4) édesség (1) egérke (1) egész ruha (6) egészségünk (10) ékszer (2) ékszerek (5) eladó (1) eladó textilek (2) elköltöztem (1) élmények (1) emlékek (1) emlékezés (1) érdekességek (2) erdélyi kirándulás (4) események (13) esküvő (2) eszközök (2) etsy (2) éves terv (1) ezmegaz (1) fali tároló (1) faliképek (4) faliszőnyeg (5) fárasztó (1) festés (2) figurák (1) film (4) fogyókúra (1) foltvarrás (139) fonalak (1) fotók (2) függöny (3) függőségek (1) gerinctorna (2) gondolatok (26) gyerekdolog (15) gyerekeknek (5) gyerekrajz (2) gyerekruha (1) gyöngyök (3) gyümölcskenyér (1) házi áldás (4) helyipénzek (1) hétköznapok (1) hímzés (1) hitelek (1) hittan (4) horgolás (13) humor (10) húsvét (4) húsvéti (1) illusztráció (1) indiai anyagok (2) influenza (1) internet (1) japán táska (8) játék (21) jelképek (6) kacagva angolul (1) kalandok (3) kámzsa (1) karácsonyi (26) kék (1) kék ruha (2) kelta technika (1) kert (2) kiállítás (6) kifesthető (3) Kipécézve (1) kirándulás (7) kitűzők (3) könyv (1) környezet- és varróbarát bevásárlótáska (3) környezetbarát megoldás (1) kötés (33) közérdekű (3) kreatív (4) kutya (1) lakberendezes (1) lakberendezés (2) macska (4) macskaszemes (1) mandala (3) maradék felhasználása (1) mesés blog (1) mikulás (1) motívumok (6) munkafolyamat (17) narancsos (2) német (3) népművészet (9) neszeszerek (13) női dolgok (1) női felső (1) nyári (1) nyárias (1) nyelvtanulás (2) nyereményjáték (1) okos válasz- szép ajándék (1) online oktatás (1) online tanterem (1) otthon (3) ötletek (7) P.I.F. (1) pályázat (1) papírmunka (3) parna (1) párna (8) párnák (16) pasis anyagok (3) patchwork (1) pénztárcák (3) pénzügyek (5) perzsa minta (2) PPO (1) procionos festés (3) rajz (6) receptek (21) régiség (2) rendezvény (1) rendezvények (1) retro (1) romantikus (1) rózsa (1) rózsás (1) rózsaszín (1) ruha (3) ruhadíszítés (4) sablon (4) sapka (2) selyemfestes (3) selyemfestés (25) selyemkendő (3) shabby chick (1) sorsolás (1) sport (2) stílus tanácsadás (1) sütemény (1) szabad gépi tűzés (17) szabadkaros tűzés (5) szabás-varrás (2) számláló (1) szecesszió (1) szeminol-technika (1) szerelem (1) színezhető (1) szív (1) szökőkút (1) szüret (1) szütyő (1) takaró (11) tartók (6) táska (78) táska foltvarrás (2) táskák (59) tavaszi (3) tavaszi dekoráció (1) tél (3) templom (1) tények (1) tervek 2009 -re (1) testtáska (2) textilfestés (3) textilművészet (1) történet (13) tulipános (1) tunika (1) új honlap (1) újrahasznosítás (2) usb-re csatlakoztatható pohármelegítő (1) ügyek-bajok (4) vállon átvetős (2) varrás (9) vásár (7) védekezés az influenza ellen (5) vicces (53) vidám (1) virág motívumok (2) virágok (2) virágos (2) viselet (2) webkamera (1) zöldes (1)