2010. május 8., szombat

Cipzár bevarrása táskába

  • Időnként kapok leveleket, melyekben szabásmintákról, cipzárbevarrásról és egyéb dolgokról érdeklődnek nálam varrni szerető emberek. :) Most az utolsó táskát lefotóztam készítés közben, hátha valaki meg is érti, hogy mit is csinálok. :) Amúgy tényleg nem lehet könnyű- bár kinek erre, kinek arra áll rá az agya... ma a YouTube-on a csőkötésről nézegettem videot, és az eszemmel értem, már csak be kell gyakorolni. Hogy finoman fogalmazzak: érdekesen tekertem közben az ujjaimat. :) Szóval, jöjjenek a képek. 


  • A biztonság kedvéért bejelöltem  vonalzóval 4-4 cm-t, hogy szemléletesebb legyen a dolog, mert egyébként hajtogatni szoktam, míg jó nem lesz. :P
  • De így oda tudom tenni a cipzár szélét a vonalhoz és akkor tudom, hogy jó helyen varrok. 
  • Arra oda kell figyelni, hogy a jó oldalát varrjuk oda a fogazatnak, hogy atáska felfelé nyíljon ki. 




  • A bélelés: színt színére fordítva egymásba húzzuk a táska külső és belső részét.
  • A bélelés: színt színére fordítva egymásba húzzuk a táska külső és belső részét.

  • Kell hagyni egy nyílást a bélésen, hogy ki tudjuk fordítani majd. 

  • Ha valami nem világos, kérdezz bátran! Lehet, hogy más jobban csinálja, vagy ésszerűbben, elképzelhető. Vagy, ha tusz jobbat, szóljál. :)
  • Több kép a táskáról a galériámban.


13 megjegyzés:

leda írta...

Jaj, de jó! Érthető, világos leírás! Ugyan varrtam már cippzáras táskákat, de lényegesen bonyolultabban, így szenvedtem is eleget vele. Köszi, hogy megosztottad velünk! :)

Egyébként a táska is jól sikerült, nagyon tetszik!

Monika írta...

Tündér vagy!!!!!Nálam a cipzárbevarrás a nagy mumus.:)

Ledorka írta...

Gyönyörű a táska, a leírást meg köszönöm! Nem így csináltam eddig, de a következő alkalommal kipróbálom. :)

F.Gina írta...

Annyira nevetek rajta, hogy egy-egy fázisfotós leírásunk mennyivel bonyolultabbnak látszik, mint valójában :))
De érthető,és jó !

Abile írta...

Ezt ki kell próbáljam... Sokkal egyszerűbbnek tűnik így, mint ahogy eddig csináltam!

Shushanna írta...

Gyönyörű táska!
A leírást pedig köszönöm én is.

Bea írta...

Örülök, hogy örültök. :)És hogy érthető lett a leírás. Mostanában sok dolgom van, kicsit sietve készítettem.

napraforgó írta...

Kedves Bea! A múltkor én írtam neked levelet a gyönyörű sárgás-pirosas táskáddal kapcsolatban és kérdeztem rá a cipzár bevarrására. Nagyon köszönöm tehát, hogy szakítottál rám időt és mindezt megmutattad nekünk! Kipróbálom és leírom, bevált-e:)))

Bea írta...

Jó, rendben, várom a visszajelzéseket.

Lana írta...

Kedves Bea! El kell, hogy mondjam, hogy sikerült!!!! Nekem is mumus volt eddig a cipzár, de a te leírásod segített. Persze először mégis fordítva varrtam be, de bontottam, és nem adtam fel. Nagyon-nagyon köszi!!!

Lana írta...

Kedves Bea!
Nagyon köszi a segítségedet, sikerült!!!! És már nem mumus a cipzár. Örök hála!!!

jilonia írta...

Szia!
Nagyon örülök a leírásodnak!
Nekem az elején kicsit nem tiszta
tehát van a táska szín oldala, a bélés része is készre varrva és a bélés meg a 4centis anyag közé varrom a cipzárat, majd a 4centis anyag tetejét varrom össze a táska szín oldalával, tehát nem a bélés tetejét?
Egy megerősítő igen elég nekem, ha jól értelmeztem és akkor nagyon köszönöm!
Ha valamit félre értettem, elmagyaráznád mit hova?
Előre is nagyon köszönöm!
Ilona

Bea írta...

Kedves Ilona!

A bélés teteje lesz az a 4 cm-es csík, amit hozzá kell varrni a táska széléhez. (Bár ezt a csíkozást nem mindig teszem bele.) Igen, jól értetted.

Grün und elegant auf DaWanda
Mini_logo

Entdeckt auf DaWanda

Von: granatalma

Grün und elegant

DaWanda Shop-Widget
Related Posts with Thumbnails

Followers

Labels

ablakképek (1) adventi (1) ajándék (15) alkotás (1) angyalkák (5) anyagok (3) anyukám (3) applikáció (3) apróságok (13) asztalterítő (1) babajáték (2) barátság (4) barna (2) bartell (1) basanadrág (2) blúz (1) címke (1) csak úgy (10) csere-bere (1) csíksomlyó (1) dekoráció (3) díszítés (1) dühöngés (4) édesség (1) egérke (1) egész ruha (6) egészségünk (10) ékszer (2) ékszerek (5) eladó (1) eladó textilek (2) elköltöztem (1) élmények (1) emlékek (1) emlékezés (1) érdekességek (2) erdélyi kirándulás (4) események (13) esküvő (2) eszközök (2) etsy (2) éves terv (1) ezmegaz (1) fali tároló (1) faliképek (4) faliszőnyeg (5) fárasztó (1) festés (2) figurák (1) film (4) fogyókúra (1) foltvarrás (139) fonalak (1) fotók (2) függöny (3) függőségek (1) gerinctorna (2) gondolatok (26) gyerekdolog (15) gyerekeknek (5) gyerekrajz (2) gyerekruha (1) gyöngyök (3) gyümölcskenyér (1) házi áldás (4) helyipénzek (1) hétköznapok (1) hímzés (1) hitelek (1) hittan (4) horgolás (13) humor (10) húsvét (4) húsvéti (1) illusztráció (1) indiai anyagok (2) influenza (1) internet (1) japán táska (8) játék (21) jelképek (6) kacagva angolul (1) kalandok (3) kámzsa (1) karácsonyi (26) kék (1) kék ruha (2) kelta technika (1) kert (2) kiállítás (6) kifesthető (3) Kipécézve (1) kirándulás (7) kitűzők (3) könyv (1) környezet- és varróbarát bevásárlótáska (3) környezetbarát megoldás (1) kötés (33) közérdekű (3) kreatív (4) kutya (1) lakberendezes (1) lakberendezés (2) macska (4) macskaszemes (1) mandala (3) maradék felhasználása (1) mesés blog (1) mikulás (1) motívumok (6) munkafolyamat (17) narancsos (2) német (3) népművészet (9) neszeszerek (13) női dolgok (1) női felső (1) nyári (1) nyárias (1) nyelvtanulás (2) nyereményjáték (1) okos válasz- szép ajándék (1) online oktatás (1) online tanterem (1) otthon (3) ötletek (7) P.I.F. (1) pályázat (1) papírmunka (3) parna (1) párna (8) párnák (16) pasis anyagok (3) patchwork (1) pénztárcák (3) pénzügyek (5) perzsa minta (2) PPO (1) procionos festés (3) rajz (6) receptek (21) régiség (2) rendezvény (1) rendezvények (1) retro (1) romantikus (1) rózsa (1) rózsás (1) rózsaszín (1) ruha (3) ruhadíszítés (4) sablon (4) sapka (2) selyemfestes (3) selyemfestés (25) selyemkendő (3) shabby chick (1) sorsolás (1) sport (2) stílus tanácsadás (1) sütemény (1) szabad gépi tűzés (17) szabadkaros tűzés (5) szabás-varrás (2) számláló (1) szecesszió (1) szeminol-technika (1) szerelem (1) színezhető (1) szív (1) szökőkút (1) szüret (1) szütyő (1) takaró (11) tartók (6) táska (78) táska foltvarrás (2) táskák (59) tavaszi (3) tavaszi dekoráció (1) tél (3) templom (1) tények (1) tervek 2009 -re (1) testtáska (2) textilfestés (3) textilművészet (1) történet (13) tulipános (1) tunika (1) új honlap (1) újrahasznosítás (2) usb-re csatlakoztatható pohármelegítő (1) ügyek-bajok (4) vállon átvetős (2) varrás (9) vásár (7) védekezés az influenza ellen (5) vicces (53) vidám (1) virág motívumok (2) virágok (2) virágos (2) viselet (2) webkamera (1) zöldes (1)